• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Vad klassas som högt underskott av kapital?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Adde87

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 Juni 2018
Meddelanden
421
Mottagna reaktioner
348
Poäng
477
Ja gillar inte bohemiska områden :D annars hade ja hängt med oxå... Vi kan ju alltid snacka om lån & skulder... :D:p

Jag gillar ju iofs hårdrock. Har ni några såna schyssta ställen? Mina kompisar ville bara springa på Etage o liknande, inte alls min stil :D. Men med tanke på din ålder ca 45 så gillar du väl sytrarna Päivärinta :p;)
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 959
Mottagna reaktioner
6 151
Poäng
3 907
Jag gillar ju iofs hårdrock. Har ni några såna schyssta ställen? Mina kompisar ville bara springa på Etage o liknande, inte alls min stil :D. Men med tanke på din ålder ca 45 så gillar du väl sytrarna Päivärinta :p;)

Nja :p Paddys e ”mitt” myyyys ställe... typ eller Lilla Torg... E rätt ungdomlig för min ålder & har alltid gillat ”hålligång”:p:D
 

Adde87

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 Juni 2018
Meddelanden
421
Mottagna reaktioner
348
Poäng
477
Nja :p Paddys e ”mitt” myyyys ställe... typ eller Lilla Torg... E rätt ungdomlig för min ålder & har alltid gillat ”hålligång”:p:D

Okej här uppe i sthlm är paddys ett sunkställe vid sollentuna station. Typ ett sånt ställe christer pettersson skulle hänga på och beställa in dräparn (2 delar explorer en del vodka) Haha :p:p:D:D
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 959
Mottagna reaktioner
6 151
Poäng
3 907
Okej här uppe i sthlm är paddys ett sunkställe vid sollentuna station. Typ ett sånt ställe christer pettersson skulle hänga på och beställa in dräparn (2 delar explorer en del vodka) Haha :p:p:D:D

:D:p Så är det inte här nere i Metropolen Malmö :p Här e de dom ”hippa” som jag...typ ;):p som zippar på goa drinkar på Paddys.... Nu hoppas ja bara inte att @Terry_ kommer och förstör min illusion... :D:p:D
Han vet ju både vem jag är & känner säkert till Paddys oxå :)
 
Senast ändrad:

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Jag går i god för detta!
Paddys är Malmös i särklass bästa ställe. Speciellt på sommaren så har dom en stor "uteservering" där du kan dricka och äta gott.
Ligger dessutom väldigt bra i Malmö, mellan Kalendergatan och Stortorget.
Solklar rekomendation.
Vad det nu har med underskott att göra :D
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 825
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Okej här uppe i sthlm är paddys ett sunkställe vid sollentuna station. Typ ett sånt ställe christer pettersson skulle hänga på och beställa in dräparn (2 delar explorer en del vodka) Haha :p:p:D:D

Baileys och explorervodka..:)
 

Klaridag

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
497
Mottagna reaktioner
105
Poäng
307
Jag har tydligen ett underskott på 1300kr, antar att det är en skitsumma och inget att bry sig om? Har 340k inkomst. Hur kommer det sig att jag har underskott dock?

2020 hade jag inga lån, förutom csn och nåt inkassoärende, allt betalt nu. Hur kommer det se ut för mig 2021 då nu när jag har 90k i blancolån. Kommer mitt underskott öka markant?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp